Які типи трансмісії в тракторах John Deere

Велика частина сільськогосподарської та аграрної техніки на вітчизняному ринку представлена машинами виробництва Європи, США. Дійсно, імпортні б/к трактори в Україні виграють по низці чинників. Це надійність, комфорт і автоматизація робочого місця, впровадження нових технологій, низькі експлуатаційні витрати. Важлива мотивація купівлі потриманої спецтехніки John Deere, інших корпорацій — зниження ціни без шкоди надперерахованим чинникам.
Під час вибору конкретної моделі важливим критерієм виступає трансмісія трактора. Блок представляє сукупність механізмів, що передають енергію (крутний момент), генеровану двигуном на інші функціональні вузли. Це: ходова частина — колеса або гусениці, а також робочі органи.
Пристрій трансмісії тракторів
Фактично, вузол має дві базові функції. Звичайно, основне призначення механізованого агрегату — перенесення руху від ДВС. Альтернативно корпус блока часто доповнює рамний ость машини. Стандартні елементи трансмісії трактора:
- КПП;
- валы отбора мощности;
- муфта зчеплення;
- передній і задній провідний міст;
- карданний привод.
Повний склад трансмісійних деталей істотно ширший, але основним компонентом слугує МКПП/АККП. Модуль забезпечує характер перемикання швидкостей, відведення крутного моменту до навісного обладнання за допомогою бічних ВОМ.
Типи трансмісії тракторного ряду John Deere
На агрегатах американської корпорації переважно встановлюються блоки власного виробництва. Останні випуски апаратів John Deere обладнані такими варіаціями трансмісії:
- механічна — PowerSync, PowrQard Plus;
- роботизована — Automatic PowerShift, AutoQuad;
- безступенева — AutoPowr.
Як видно, виробник використовує всі типи — механіку, робот і повний автомат. Додаткові елементи трансмісії трактора John Deere: ходоумінник і комплекс Efficiency Manager. Друга система дає змогу оптимізувати роботу пристроїв відповідно до умов руху.
Механічна трансмісія PowrQard Plus
Встановлюється на лініях тракторів 6M, 6R. Трансмісія постачається в модифікації 20/20 або 24/24 (розроблення 40K, 50K). Це вдосконалені варіанти, оскільки версія 30K має по 16 швидкостей переднього та заднього ходу. Інші характеристики трансмісії PowrQuad:
- Синхронізація всіх передач і діапазонів.
- Керування за допомогою однодіапазонного важеля. Єдиний елемент поєднує кнопковий вибір швидкостей і вимикання зчеплення.
- Технологія SoftShift. Система забезпечує можливість плавного перемикання швидкісного режиму під навантаженням.
Доповненням механіки PowerQuad слугує роботизований пристрій трансмісії тракторів — модель AutoQuad Plus. Агрегат має всім перерахований функціонал і доповнюється функцією EcoShift. Технологія допускає зниження частоти обертання дизеля аж до 1580 об/хв на високій транспортній швидкості.
Робот або безступенева трансмісія
Трактори серій 8030, 8R пропонують три варіанти КПП. Це напівавтомат Automatic PowerShift 16/5, AutoPowr и e23. Остання модифікація особливо ефективна під сільськогосподарський трактор John Deere. Фахівці «БФ-Логистик» рекомендують модель e23 під час експлуатації агротехніки на землеробильних роботах.
Пристрій трансмісії PowerShift 16/5 тракторів акцентований на передаванні великої величини крутного моменту до провідних коліс. Сфера використання — важкі робочі умови, операції з високими навантаженнями. Його ключові характеристики:
- Варіювання швидкостей в діапазоні 2-42 км/год.
- 16 передач переднього ходу. Серед них 8 — робочих, по 4 — транспортних і низькошвидкісних.
- 5 режимів заднього ходу.
Безступеневий варіант
AutoPowr — альтернативне рішення для нових тракторів John Deere. Вузол однаково ефективний на транспортних і польових роботах. Принципове вдосконалення в AutoPowr — швидша реакція на зміну навантаження. Найкраща пристосовуваність забезпечує підвищення продуктивності без додаткової витрати дизпалива.
- Телескопічні навантажувачі в сільському господарстві України представлені переважно новою й б/у технікою з Європи. Особливою популярністю користуються машини британської корпорації JCB, німецького виробника Bobcat і французького концерну Manitou.Телескопічні навантажувачі в сільському господарстві
- Гідравлічна схема екскаватора побудована на основі закону Паскаля, про незмінність енергії, що передається рідким середовищем. Впровадження гідравліки дало змогу неабияк зменшити габарити, знизити масу, принесло низку інших важливих переваг.Як працює гідравлічний екскаватор